سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای کمیل! محبت دانش، آیینی است که [خدا [بدان عبادت می شود و آدمی به وسیله آن در زندگی طاعت را و پس از مرگش نام نیک را به دست می آورد . [امام علی علیه السلام]
مشتاقان علم
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» هنر نمایش بر پلکان ترقی

مدار صفر درجه سریالی موفق

 

 

مدار صفر درجه سریالی موفق

این روزها دست اندر کاران رسانه ملی مثل همیشه سعی دارند با برنامه های متنوع و آموزنده اوقات فراغت مردم را فراهم سازند . نمونه ای از این تلاش ها تولید و یا خرید سریال های تلویزیونی است . در بین این سریال ها ، سریال مدار صفر درجه و سریال جواهری در قصر از بیینده گانی زیادی برخوردارند . مدار صفر درجه حاصل تلاش  هنرمندان کشورمان میباشد که با بهره گیری از دانش هنری و انتخاب هنرمندان موفق و با تجربه داخلی و خارجی ، قیلمنامه خوب ، گریم و دکور عالی توانست بخشی از تاریخ کشورمان را بتصویر بکشد . این سریال موفق که هم زمان با سریال جواهری در قصر  پخش میشود نشان داد که هنرمندان ایرانی اگر بخواهند و امکانات کافی در اختیار داشته باشند میتوانند آثاری خلق کنند که با صادر نموده آنها به خارج از کشور ، هنر ایران را معرفی و حرفی برای گفتن داشته باشد . مدار صفر درجه توانست مرز بین ادیان و همبستگی آنها ، جدایی یهودیت را با صهیونیسم جهانی آشکار سازد و نشان دهد که ادیان الهی در حین اینکه در جزییات اختلافاتی دارند و در کل یک راه را طی میکنند و همه انسانها ضمن حفظ ملیت و هویت خود با توجه به مشترکات انسانی و اخلاقی میتوانند در کنار هم زندگی موفق ، مسالمت آمیزی داشته و حتی سیاست مدران نیز در مبارزه با  استعمارگران و جهانخوران در جهت حفظ ارزشها انسانی همسو باشند  و همچنین توانست فعالیت مغرضانه و استعماری دول جارجی و مخصوصا انگلستان ، آلمان ، روسیه ، و ورود آمریکا را به جرگه دول استعماری در جهت خدشه دار کردن استقلال ایران و در نهایت چپاول ثروت های ملی کشور پهناور مان در یک مقطع زمانی را بتصویر بکشد و با ظرافت کامل نشان داد که در آن زمان چگونه بعضی از سیاست مداران با گرایش به دول خارجی بر خلاف منافه ملی کشورشان خواسته و یا نا خاسته حرکت  میکردند و یا اینکه  در هر زمان انسانهایی هم بودند که دلسوزانه برای کشورشان در شرایط سخت تلاش میکردند تا چهره زشت استعمار گران و همچنین ایادی داخلی آنها را نمایان سازند و با تلاش بی وقفه راه درست را برگزیده تا اسقلال ایران حفظ شود و هدایت کشتی بزرگ سیاست کشور به دست بیگانه گان نیفتد .  

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محمد علی نقوی ( شنبه 86/6/17 :: ساعت 11:55 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

چرا انسان بزهکار
نکات آموزنده
سیاست در قرن 21
جرایم سخت
غائله 25 بهمن 89 حا صل اتحاد جنگ نرم و لج بازی های سیاسی
اثرات انقلاب ایران در آنسوی مرزها
یارانه نقدی یا غیر نقدی
رئس جمهور ایران در سازمان ملل
تولد حضرت علی (ع)
اعلام موجودیت وبلاگ زرین حساب
فریاد رس بی همتا
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 7
>> بازدید دیروز: 19
>> مجموع بازدیدها: 377025
» درباره من

مشتاقان علم
محمد علی نقوی
علمی - آموزشی - سیاسی - اجتماعی - مذهبی

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حسابداری[26] . اجتماعی[21] . مناسبتهای مذهبی[14] . کلام معصومین(ع)[6] . رایانه[4] . شعر و ادبیات[3] . سیمای بزرگان[3] . مناجات هفته[2] . استان گلستان[2] . آیا میدانید[2] . نوروز - تغییر رفتار . افزایش نقدینگی بدون نظارت ایجاد تورم میکند . پیام . تبریک سال جدید . روزه - گرسنگی - سازمان های خیریه . سهام عدالت - نادیده گرفتن کارگران و کارکنان بخش خصوصی - کارت عدا . سیمای معصومین . عدالت اجتماعی - آموزش خانواده ها - پیشگیری . فاطمه بنت اسد - ابوطالب - محمد - کعبه جنگها . شب قدر - ضربت خوردن علی . حسابداری وبلاگ جدید .
» آرشیو مطالب
رایانه
سیمای معصمو مین
استانها
مناسبتها
سخنان معصومین
حسابداری
سیاسی اجتماعی
مناجات
شعر و اد بیات
مذهبی
هنر
دانستتنی ها
سیمای بزرگان
بهار 1387
زمستان 1386
عکس

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
تکنولوژی کامپیوتر
ایساکو -فروشگاه برتر-مسیبیان
.: شهر عشق :.
خلوت تنهایی
عود موسیقی اصیل ایرانی
به قرآن گوش دهید
پیامبر اعظم
سایت امام علی (ع)
سایت ایت الله خامنه ای
وبلاک احمدی نزاد رئیس جمهور
پارس قرآن
شاهکو اولین سایت دهکده اینترنتی در ا
آموزش زبان انگلیسی
مقامی
شکوفه نرگس
مایار ناظمی مجری تلویزیون
خانم میترا لبافی خبرنگار تلویزیون
خانم افروز اسلامی مجری تلویزیون
سایت اطلاع رسانی خانواده
سایت امام هادی (ع)
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
هیئت رایة العباس (ع) کرمانشاه

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان










» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب